Storia di Tungsten

2022-11-03 Share

Storia di Tungsten

undefined


U tungstenu hè un tipu d'elementu chimicu cù u simbulu W è hà un numeru atomicu di 74, chì pò ancu esse chjamatu wolfram. U tungstenu hè difficiule di truvà in a natura cum'è tungstenu liberu, è hè sempre fundatu cum'è cumposti cù altri elementi.

 

Tungsten hà dui tipi di minerali. Sò scheelite è wolframite. U nome Wolfram vene da l'ultimu. In u 16u seculu, i minatori anu riportatu un minerale chì spessu accumpagnava u minerale di stagnu. A causa di u culore nìvuru è l'aspettu pilu di stu tipu di minerale, i minatori chjamanu stu tipu di mineraleWolfram. Stu novu fossili hè statu signalatu prima in Georgius Agricolas book, De Natura Fossilium in 1546. Scheelite hè statu scupertu in 1750 in Svede. U primu à chjamà Tungsten hè Axel Frederik Cronstedt. Tungsten hè cumpostu di dui parti, tung, chì significa pisanti in svedese, è sten, chì significa petra. Forsi à u principiu di l'anni 1780, Juan José de D´Elhuyar hà trovu chì u wolfram cuntene i listessi elementi cum'è scheelite. In a publicazione di Juan è u so fratellu, dà stu novu metallu un novu nome, wolfram. Dopu quì, più è più scientisti anu esploratu stu novu metallu.

 

In u 1847, un ingegnere chjamatu Robert Oxland cuncede una patente ligata à u tungstenu, chì hè un passu significativu versu l'industrializazione.

In u 1904, i primi lampadini di tungstenu sò stati patentati, chì rimpiazzavanu rapidamente altri prudutti, cum'è i lampi di filamentu di carbone menu efficaci nantu à i mercati di l'illuminazione.

 

In l'anni 1920, per pruduce stampi di disegnu cù una durezza alta, chì hè vicinu à u diamante, a ghjente hà continuatu à sviluppà e proprietà di carburu cimentatu.

 

Dopu à a Siconda Guerra Munniali, l'ecunumia riceve una grande ricuperazione è crescita. U carburu di tungstenu hè ancu più populari cum'è un tipu di materiale di strumentu, chì pò esse appiicatu à parechje cundizioni.

 

In u 1944, K C Li, presidente di Wah Chang Corporation in i Stati Uniti, pubblicò una stampa in u Journal Engineering & Mining intitulatu: "40 anni di crescita di l'arburu di tungstenu (1904-1944)"illustrandu u rapidu sviluppu di e diverse applicazioni di tungstenu in u campu di a metallurgia è a chimica.

 

Da tandu, cù u sviluppu di l'ecunumia è a sucetà, a ghjente hà avutu un altu requisitu per i so arnesi è materiali, chì urge l'aghjurnamentu cuntinuu di i prudutti di carburu di tungstenu. Ancu avà, a ghjente hè sempre a ricerca è u sviluppu di stu metallu per furnisce una migliore efficienza di travagliu è sperienza.

undefinedundefined


Eccu ZZBETTER. Sè vo site interessatu à i prudutti di carburu di tungstenu è vulete più infurmazione è dettagli, pudete CONTATTACI per telefonu o mail à a manca, o MANDACI MAIL à u fondu di a pagina.

MANDACI MAIL
Per piacè missaghju è ti risponderemu!