Cos'è la pressatura isostatica a caldo (HIP)?

2022-09-20 Share

Cos'è la pressatura isostatica a caldo (HIP)?

undefined


Quandu avemu a fabricazione di prudutti di carburu di tungstenu, duvemu sceglie a megliu materia prima, a polvera di carburu di tungstenu è a polvera di legante, di solitu polvera di cobalt. Imbulighjate è mulinu, siccà, pressendu è sinterizza. Durante a sinterizzazione, avemu sempre scelte diverse. È in questu articulu, avemu da parlà di a sinterizzazione di pressa isostatica calda.

 

Cos'è la pressatura isostatica calda?

Pressing Isostatic Hot, cunnisciutu ancu HIP, hè unu di i metudi di trasfurmazioni di materiale. Durante a sinterizzazione di pressa isostatica calda, ci sò alte temperature è pressione isostatica.

 

Gas utilizatu in a sinterizzazione di pressa isostatica calda

U gas Argon hè utilizatu in a sinterizzazione di pressa isostatica calda. In u furnace di sinterizzazione, ci sò alte temperature è alta pressione. U gas Argon hè prubabile di pruvucà una cunvezione intensa per via di a bassa densità è di u coefficient di viscosità, è di l'alti coefficienti di espansione termale. Dunque, i coefficienti di trasferimentu di calore di l'equipaggiu di pressa isostatica calda sò più altu ch'è quellu di u fornu tradiziunale.

 

Applicazione di sinterizzazione a pressa isostatica a caldo

Eccettu per a fabricazione di prudutti di carburu di tungstenu, ci sò altre applicazioni di sinterizzazione di pressa isostatica calda.

1. Sinterizzazione di pressione di u putere.

Per esempiu. Alloys di Ti sò fatti da sinterizzazione di pressa isostatica calda per fà una parte di l'aeronave.

2. Bonding diffusione di diversi tipi di materiali.

Per esempiu. L'assemblee di carburante nucleare sò fatte da sinterizzazione di pressa isostatica calda per esse usata in reattori nucleari.

3. Eliminazione di pori residuali in l'articuli sinterizzati.

Per esempiu. U carburu di tungstenu è altri materiali, cum'è l'Al203, sò fatti da sinterizzazione di pressa isostatica calda per ottene proprietà elevate, cum'è alta durezza.

4. Rimozione di difetti interni di castings.

L'Al è i superalei sò fatti da sinterizzazione di pressa isostatica calda per sguassà i difetti interni.

5. Rejuvenation di e parti dannighjate da fatigue o creep.

6. metudi di carbonization impregnated high-pressure.

 

Diversi materiali da fabricà in pressa isostatica calda

Siccomu a sinterizzazione di pressa isostatica calda hà tante applicazioni, pò esse usata per fabricà tipi di materiali. Diversi materiali anu diverse caratteristiche fisiche è chimiche, cusì anu diverse esigenze per e cundizioni di sinterizzazione. Avemu da cambià a temperatura è a pressione di e diverse materiali. Per esempiu, Al2O3 richiede 1.350 à 1.450°C et 100 MPa, et l'alliage Cu demande 500 à 900°C è 100 MPa.

undefined


Sè vo site interessatu à i prudutti di carburu di tungstenu è vulete più infurmazione è dettagli, pudete CONTATTACI per telefonu o mail à a manca, o MANDACI MAIL à u fondu di a pagina.


MANDACI MAIL
Per piacè missaghju è ti risponderemu!